Monday, September 11, 2017

Top Commentor Ogos-September 2017


Image result for love png

Assalamualaikum wbt...
Okey, nota seterusnya... Mungkin ini yang awak tunggu-tunggu kan, entri 'Top Commentor' yang saya buat setiap bulan... So, siapakah yang menduduki carta top commentor kali nie...? Music please...

http://starlavenderluna.blogspot.my

Tahniah diucapkan pada yang tersenarai dalam top commentor saya pada bulan nie.. Wahh, nampaknya ada rakan-rakan yang kembali semula masuk dalam carta nie dan ada yang wajah baru.. Macam biasa, saya akan sumbangkan sikit hadiah pada top commentor nie.. Kali nie saya nak bagi 3 hadiah pada yang bertuah.. Tahniah diucapkan pada :-

Psstt...Saya pinjam awak punya header yea..! hihi sori.. 
http://ape-kinah.blogspot.my
" Tahniah pada Kin Naz "

http://www.syuhadasalleh.com

 " Tahniah pada Syuhada Salleh "


http://www.mialiana.com/


" Tahniah pada Kak Mia Liana "


Kepada sahabat yang tersenarai kat carta tue, sila whatsapp pada saya (019-9884032) butiran awak untuk tuntutan hadiah seperti nama penuh, alamat penuh dan no. telefon.. Insha Allah, nanti saya akan poskan hadiah awak suma..  

Pada sahabat yang tak tersenarai tue, jangan kecewa yea sebab mungkin lepas nie nama awak pulak yang bertuah untuk duduk dalam carta saya.. Pada sahabat yang ada dalam list tue, saya buatkan bloglist khas untuk awak sehingga 30 September 2017.. 

Tahniah sekali lagi dan terima kasih tak terhingga kerana sudi tinggalkan nota dalam jurnal saya nie, dan Insha Allah saya akan terus berusaha untuk menulis (errkk..menulis ke menaip..??) dalam jurnal nie... 

Tahniah pada semua...!

14 comments:

  1. Alhamdulillah tersenarai. Terima kasih kak shikin. Nanti kinah hantar detail kat whatsapp

    ReplyDelete
  2. Tahniah top komen .. kena usaha gigih lagi ni .hehe

    ReplyDelete
  3. Yeah, tersenarai lagi ...
    Thanks masukkan dlm bloglist...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Masih lagi tersenarai.. TQ Shikin..

    ReplyDelete
  5. Terima kasih sis... Masih tersenarai lagi.. Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  6. lahai baru berkesempatan nk tgk blog.. time kasih shikin... 😘😘😘 tahniah pd semua yg tersenarai..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.nama syu tersenarai. hehe.
    syu dah wasap ye. mekasih kak shikin!

    ReplyDelete
  8. Aipps tkejut bila tsenarai juga dlm chart sb ju sbuk kblkgn nii.. kejap2 check blog.. alhamdulillah trima kasih sis =D

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧